Hogyan reklamálhat a következő esetekben:
- késleltetett szállítás,
- elveszett küldemény,
- sérült küldemény.
Késleltetett szállítás
- késés esetén a feladó köteles reklamációt beadni a kézbesítéstől számított hét napon belül. írásban e-mailben a reklamacio@shipex.hu címre
- A csomag feladása előtt javasoljuk, hogy vegye fel a kapcsolatot munkatársainkkal, hogy megtudja, hogy a szállítási dátum a megadott határidőn belül van-e. Ha a szolgáltatás garantált és a tervezett szállítási időt túllépi, az ügyfél reklamáció nyújthat be
- késett kézbesítés miatti panasz csak az EU-n belül küldött küldeményekre alkalmazható. A legtöbb EU-n kívüli küldeményre nem igényelhető – vámkezelésre van szükség, amely meghosszabíthatja a szállítás hosszát.
- kompenzáció a kézbesítés késéséért az expressz és a normál kézbesítés közötti árkülönbséget jelenti
- Kérjük, vegye figyelembe, hogy a 32 kg-nál nagyobb tömegű csomagokra nem vállalunk pénz-visszafizetési garanciát
A küldemény elvesztése
- Elveszett a csomagja? Lépjen kapcsolatba cégünkkel azonnal (legkésőbb 5 napon belül) a reklamacio@shipex.hu címen. Ezután kezdődik a csomag kutatása.
- A kutatás beadásához jelenteni kell a; küldemény számát, feladó és címzett elérhetőségeit, a küldemény összértékét, a csomagolás módját, az áru részletes leírását; (ha van, sorozatszámok stb.)
Sérült küldemény
- abban az esetben, ha a címzett az átvételt követően észleli, hogy a küldemény tartalma sérült, kárbejelentést kell írnia a futárral. regisztráljon és lépjen kapcsolatba cégünkkel írásban a reklamacio@shipex.hu címen
- Ha egy sértetlen csomagot kap kézhez, és később észreveszi, hogy annak tartalma sérült, kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz. legkésőbb négy napon belül a kézbesítés időpontjától. A későbbiekben a panaszt nem vesszük figyelembe
Ugyanakkor küldje el a következő dokumentumokat a reklamacio@shipex.hu e-mail címre:
- számla a sérült árukról, beleértve az adott tételek jelölését és a sérült darabok számát, vagy az áru értékét mutató nyilatkozatokat
- az egész küldeményt bemutató fotódokumentáció (töltőanyag, csomagolás, áru, sérülésrészlet)
A reklamáció beadása után egy futár megérkezhet és megvizsgálhatja a küldeményt.
A küldeményt átvevő személy ne kezelje a csomagot esetleges sérülés miatt. Vizsgálja meg és mutassa be a csomagot a sofőrnek abban az állapotban, ahogy azt átadták.
Nagy mennyiségű szállítmány a nem megfelelő csomagolás miatt sérül meg. Ezért ügyeljen a megfelelő csomagolásra, csak így lehet megelőzni az esetleges sérüléseket. Nem megfelelő csomagolás észlelése esetén nem kérhető kártérítés.
Minden reklamációt és a szükségszerű dokumentumokat az info@shipex.hu e-mail címre küldje el.
Ezzel elindul a reklamáció folyamata, melynek eredményéről harminc napon belül tájékoztatjuk.