Reklamáció

Hogyan reklamálhat a következő esetekben:

  • késleltetett szállítás,
  • elveszett küldemény,
  • sérült küldemény.

 

Késleltetett szállítás

  • késés esetén a feladó köteles reklamációt beadni a kézbesítéstől számított hét napon belül. írásban e-mailben a reklamacio@shipex.hu címre
  • A csomag feladása előtt javasoljuk, hogy vegye fel a kapcsolatot munkatársainkkal, hogy megtudja, hogy a szállítási dátum a megadott határidőn belül van-e. Ha a szolgáltatás garantált és a tervezett szállítási időt túllépi, az ügyfél reklamáció nyújthat be
  • késett kézbesítés miatti panasz csak az EU-n belül küldött küldeményekre alkalmazható. A legtöbb EU-n kívüli küldeményre nem igényelhető – vámkezelésre van szükség, amely meghosszabíthatja a szállítás hosszát.
  • kompenzáció a kézbesítés késéséért az expressz és a normál kézbesítés közötti árkülönbséget jelenti
  • Kérjük, vegye figyelembe, hogy a 32 kg-nál nagyobb tömegű csomagokra nem vállalunk pénz-visszafizetési garanciát

 

A küldemény elvesztése

  • Elveszett a csomagja? Lépjen kapcsolatba cégünkkel azonnal (legkésőbb 5 napon belül) a reklamacio@shipex.hu címen. Ezután kezdődik a csomag kutatása.
  • A kutatás beadásához jelenteni kell a; küldemény számát, feladó és címzett elérhetőségeit, a küldemény összértékét, a csomagolás módját, az áru részletes leírását; (ha van, sorozatszámok stb.)

 

Sérült küldemény

  • abban az esetben, ha a címzett az átvételt követően észleli, hogy a küldemény tartalma sérült, kárbejelentést kell írnia a futárral. regisztráljon és lépjen kapcsolatba cégünkkel írásban a reklamacio@shipex.hu címen
  • Ha egy sértetlen csomagot kap kézhez, és később észreveszi, hogy annak tartalma sérült, kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz. legkésőbb négy napon belül a kézbesítés időpontjától. A későbbiekben a panaszt nem vesszük figyelembe

 

Ugyanakkor küldje el a következő dokumentumokat a reklamacio@shipex.hu e-mail címre:

  • számla a sérült árukról, beleértve az adott tételek jelölését és a sérült darabok számát, vagy az áru értékét mutató nyilatkozatokat
  • az egész küldeményt bemutató fotódokumentáció (töltőanyag, csomagolás, áru, sérülésrészlet)

 

A reklamáció beadása után egy futár megérkezhet és megvizsgálhatja a küldeményt.

 

A küldeményt átvevő személy ne kezelje a csomagot esetleges sérülés miatt. Vizsgálja meg és mutassa be a csomagot a sofőrnek abban az állapotban, ahogy azt átadták.

 

Nagy mennyiségű szállítmány a nem megfelelő csomagolás miatt sérül meg. Ezért ügyeljen a megfelelő csomagolásra, csak így lehet megelőzni az esetleges sérüléseket. Nem megfelelő csomagolás észlelése esetén nem kérhető kártérítés.

 

Minden reklamációt és a szükségszerű dokumentumokat az info@shipex.hu e-mail címre küldje el.

 

Ezzel elindul a reklamáció folyamata, melynek eredményéről harminc napon belül tájékoztatjuk.

 

Újdonságok és akciók e-mailben

E-mail címAdjon meg egy érvényes e-mail címet
Tanácsra van szüksége?
Minden nap 8:00-17:00 között állunk az Ön rendelkezésére.
Kövessen minket fb
Fizetési módok - GoPay, MasterCard, VISA, Maestro
Fizetési módok - GoPay, MasterCard, VISA, Maestro